Alla inlägg under oktober 2016

Av Lena - 12 oktober 2016 11:32

Förra måndagen opererade shakira bort tre knölar , vilka är skickade för att se vad de är.

Idag tar jag av ett bandage och upptäcker en ordentlig svullnad samt att det är varmt. Så nytt besök på Djursjukhuset blir det senare idag.

Mitt emellan frambenen på bröstkorgen

Av Lena - 5 oktober 2016 21:39

Jisses!!

Köksspisen behöver då lirkas med.....lite kyla så hamnar all rök inne...så nu luktar man nyrökt .. .

Av Lena - 5 oktober 2016 21:29

I all hast avslutade jag tvättstugan idag.

Jag kom på att hösten snart passerat och vintern är i raskt antågande. Ensam och frusen står alltså stugan, väntar på kärlek och omvårdnad inför den snötäckta årstiden.

Goda råd blev dyra, tankekulkerbyttorna många och i all hast insåg jag att det var idag....sen var det försent.

Vi har en familjetragedi att brottas med i dubbel bemärkelse, en begravning att ordna och allt runt omkring det. Dessutom jobbar jag i helgen med Partylite liksom på tisdag och onsdag till veckan....så som sagt, det var ju nu...idag jag kunde åka!

Stuvade in den nyopererade wailern i bilen tillsammans med några förnödenheter, mellanlandade som hastigast på ica och drog västerut in i den rodnande brinnande solnedgången.

Av Lena - 3 oktober 2016 19:37

Japp

Nu har vi en trattwailer hemma och så blir det 1-2 veckor tills operationssåren läkt.

Hon har avlägsnat 3 fettumörer samt gjort gastroskopi. Fettumörerna och prover från magen är skickade till psykologen. Klart verkar att hon har kronisk magkatarr och behöver medicin samt lite justering i kosten.

Lämnade damen 07.30 och hämtade henne ikväll ca 18. En glad tjej som var för trött att skutta så mycket, vi fick hjälpa in i bilen för tratten tog emot och benen var för trötta.

Väl hemma så låg hon på bädden och tittade på oss....gnällde,grät och pratade...så matte lyfte upp henne i sängen till oss och där hon landade...där somnade hon lillgumman.

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Presentation

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards