Alla inlägg den 17 juni 2016

Av Lena - 17 juni 2016 13:25

Japp, nu är vi i stugan några få dagar och laddar batterierna :-)

Vi har haft gassande sol tis, ons, tors...idag är det mulet och duggregn av å till. Men gräset är i vart fall klippt och Fredrik är till stor del gris-skär. ??? jag har övergått från blåvit till ljusvit åt den varmare tonen och på armarna kan man nästan skönja en svagt brun ton.

Det mesta inför bröllopet är nu klart, kvar är väl mest tårtan och att vänta in anmälningar om folk kommer eller inte, en nervös väntan eftersom vårt osa-datum är passerat. Vi får bara hoppas och hålla tummarna för att de som inte osat ännu tänker komma och bara missat att ringa Gunilla. <3

Håller just nu på med en faste/sopp vecka inför en undersökning nästa vecka, de har i tarmen på röntgen att jag har ,vad de tror, är en polyp. Så den ska avlägsnas i samband med undersökningen, lite orolig är jag allt. Men vi passar på både Fredrik och jag att försöka minska några kilo inför bröllopet när jag nu ändå fastar , så här blir det soppdiet i några veckor framåt.

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Presentation

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards