Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Lena - 5 februari 2014 14:42

Vilka dagar det varit nu

Haft Annika här från söndag tills tisdag och som vanligt så vill jag hinna massor, göra massor med henne. Sedan hinner man bara minimalt av allt

Handlade på söndagen för att baka bröd och kakor, snacks till söndags kvällsmys och så mat. Tösen slocknade med lite feber vid 19 så äta snacks uteblev, liksom att baka den dagen
Måndagen blev mysig, hon kom och väckte mig för hon hade tråkigt vid 9, kröp upp i min säng och så kollade vi tv ett tag. Nästa på agendan blev en busstur till Sundsvall och träffa mormor. Sprang i affärer och handlade lite saker, mormor bjöd på fika och därefter åkte vi med Fredrik vidare till dollar och sen birsta, en heldag blev det och då orkade vi inte baka efter allt spring.
Kvällen ägnades åt att göra naglar på mig. . . Vilken grej! Tycker det är super otäckt med sådant!
Tisdagen skulle hon hem och jag vill tandläkaren vid 11, men hon hängde på det och så sen for vi hem och ordnade klart naglarna och bjöd ner hennes pappa och så mågen på middag.

Idag har vi just kommit tillbaka från en riktigt lång promenad med fröken. Gick ut till nya bron, in mot vattenverk upp i skogen bakom fabriken vidare mot storjorden och sedan mot hundklubben, gångtunneln ut mot vårdcentralen och förbi Ica! En timme och kanske trekvart tog det och vädret är helt perfekt för promenader idag. Nu blir det omelett som Fredrik gör den, supergod alltså, sedan liten paus innan vi ska vidare mot stan och sjukhuset!

12.50 till 14.30 , lagom utesväng!

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Presentation

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards