Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Lena - 10 januari 2014 13:33

Vaknar sakta idag

Drömt en vansinnig massa tokiga saker i natt. Vaknat flera gånger och så får man försöka förstå att man drömt.

Längtar något otroligt efter att få sätta händerna i huset!

Just nu är jag kanske lat, ätit dagens första mål, uppstekt gröt, och nu dricker jag kaffe. TV n står på och jag försöker hålla mig vaken.

Känns skönt att denna tanden fick en dust med tandläkaren, den har ju bråkat ett tag. Man kan också fundera på hur olika de jobbar. När jag lagade denna första gången så var det en enkel lagning tyckte dom.

Denna gång får jag höra att det är en stor lagning!
Dessutom när han borrat sig ner till rötterna, så var 2 ruttna och 1 rot död? Märktes inte det vid första lagningen JKan man undra.

Idag lider kroppen lite av sviterna efter några timmar i tandläkarestolen och allt gapande. Så för att undvika migrän så fortsätter jag på den inslagna vägen, låter kroppen ha lite baksmälla.
lat, ja kanske? Eller nej, jag lyssnar på kroppen.

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Presentation

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards