Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Lena - 13 januari 2014 18:32

Tänk att man alltid kan prata väder, i brist på annat.?
Ligger på soffan och försöker ignorera kramp i tarmarna som kommit smygandes de sista timmarna

I köket stökar Fredrik med risgrynsgröt och kaffebryggaren är klar. Dofterna som sprider sig är himmelska! Kanel, vanilj och kaffe. . .

Shakira har fått leka och busa med vackra killen Beppe, brottas över pinnar, tugga snö, kan livet för en hund bli mycket bättre! Skoj att se henne när hon leker och stortrivs. Efter leken i snön blev det en tur i badkaret så snö och Beppeslem ;-) försvann, sedan blev det kaffe och prat oss mattar mellan.

Ha ha!!
Hur lät det där då, Beppe slem. . . Menade att båda vovvarna är fysiska och använder munnen och tassarna hela tiden. I herrns fall så rinner det mycket ;-) och fröken blir blöt :-D :-D

Börjar återhämta mig efter tandhistorian, känns inte som om jag har feber nu ikväll och inte har jag just något ont., skönt skönt!

Ringt runt lite till antikhandlare och liknande för Fredriks möbler. Får se vad det blir med det, haft en som sagt en summa och nu får vi se ifall den håller, eller om det blir mera.

Av Lena - 13 januari 2014 00:05

Ja jisses så minus jag ligger!

Har varit rätt utslagen någon dag efter tandläkarebesöket. Man blir som lite matt i pälsen efter någon timme. Har dom dessutom, som jag skrev, varit och stökat omkring lite så kan man få lite feber och blir trött.

Dagarna passerar mest med hjälp av tv och mobilspel...
känns som om jag har en blöt filt över all ork.
Imorgon får det bli ändring på saken och dygnet skall vändas, kroppen tuktas och viljan besegras!

Kvällen har gått i frosseriets tecken och har innefattat allt för många onyttiga saker för att ens nämnas här.

Nu får jag hoppas att min bok söver mig och att jag får tillräckligt med sömn för att infria mina ambitioner.

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Presentation

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards