Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Lena - 4 februari 2013 21:52

Så var man hemma igen efter en tur ut till Birst... i onödan!


När vi väl kom ut dit så hade de stängt för inventering... suck ... så vi funderade till och undrade, behöver vi något annat när vi ändå är i Birsta...


-Näe inget?


- Jo !!

Jag ska ju äta färsrätter, soppor, fisk, pureér och liknande "snäll" mat nu, så det blev en tur till MAX... thi hi, det är ju färs som hamburgare är gjorda av    fick dock beslutsångest... VILKEN ska man välja... Äsch, vi valde en varsin av två lockande bilder, och åt en tugga var och så bytte vi hamburgare..... he he he... en tugga till var och så bytte vi tillbaka, och jag kan säga att både Tripple cheese och Nachoburger var tokgoda! DÄREMOT, så blev jag grymt besviken på deras genom äckliga kaffe... blä och urk!! Näe, upp och hällde ut "kaffet" och ut till bilen.


Fortfarande rastlösa och på god väg in i paltkoma, så beslutade vi att fortsätta dagen med ett besök hos goda vänner, vilket vi gjorde. Blev omkramade av både barn och vuxna <3 <3 Blev sittandes och prata om allt mellan himmel och jord i vanlig ordning och jag fick ett telefonnummer till ett medium som jag ska boka in en tid till och se om jag kommer tillrätta med allt stök omrking mig. Som vanligt hos dessa goa mänskor så springer tiden iväh och vips så var klockan efter 19, och jag måste hem och jobba lite och ringa lite samtal, så tyvärr fick vi säga hej då, med löfte till lilla tösen om att hon ska få komma hit och sova över.


Har en lite jobbig vecka mentalt, massor av tankar som snurrar, och även inför morgondagens doktorstid, och därefter ska jag träffa min samtalskontakt. Det kommer bli en riktigt tuff dag, så därför har jag har inget jobb imorgon heller, utan det får bli ett besök till mamsen mellan de två inbokade tiderna, sedan hem och vila.

Samtidigt som det är jättejobbigt på ett sätt, så är det så otroligt vad mycket positiv energi jag får från annat håll, så det väger väl upp lite. Energin kommer från jobbrelaterat håll, glada värdinnor-gäster-kollegor, som verkligen uppskattar det jobb jag gör, och det känns så skönt.


Som Ni märker, om Ni nu är här och läser vill säga, så finns det många hänsyftningar på saker som Ni ännu inte vet om mig. Jag kommer att fylla på allt eftersom med mer personligt runt mig, för det finns massor som vill ut och detta kan vara ett bra sätt att lufta dom på.


Nej nu har tekokaren kokat upp och svalnat lite, nu slänger F in pitabröden i ugnen och jag ska bidra med att brygga lite gott grönt the, duka en bricka och tända lite ljus i vardagsrummet, sedan fika framför tv och låta kvällsmedicinen göra sin verkan innan det är dags att gå till sängs.


Ha det!

Av Lena - 4 februari 2013 14:13

Sitter vid köksbordet och väntar på J och E, som skall skjutsa mig till F´s jobb.

Ha!

Precis just nu som knackade dom på dörren!


Så nu ska vi åka iväg och se om man hittar några fynd på Elektrolux home-butiken!

höres!!

Tidigare månad - Senare månad

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Presentation

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards