Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Lena - 19 februari 2013 10:11

Hej på dej du :-)


Idag har vi tisdag, tisdagen den 19e februari. Just för stunden sitter jag i en buss på väg söderut och en tur med MS/Cinderella Vikingline.


När klockan ringde i morse vid halv åtta så trodde jag inte det var sant... hade ju nyss somnat tyckte jag. Så jag somnade om och så ringde F´s klocka en kvart senare, insåg att jag var för trött för att somna om, för då lär jag ha sovit tills skjutsen ringde på ytterdörren... med våra väskor helt opackade.


Sagt och gjort klev faktiskt upp och packade ner lite kläder och sedan frukostfil o flingor. När vi sedan sitter i godan ro vid kvart i nio (bussen gick 10) och dricker morgon kaffet, så kommer F på den smarta idéen att vi har ju kaffelikör, så det blev alltså morgonkaffe med kaffelikör .


PAckade med några smörgåsar, julcider (den blev ju inte drucken runt julen) pringles, datorn och virkningen....

Tidigare månad - Senare månad

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Presentation

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards